- RODO praktyczne wdrożenia w placówce oświatowej.
- Czynniki kształtujące relacje nauczyciel-uczeń w oparciu o program profilaktyczny Golden Five.
- Bezpieczeństwo dzieci i młodzieży. Profilaktyka.
- Doskonalenie pracy zespołowej uczniów.
- Doskonalenie pracy zespołowej nauczycieli.
- Rozwój osobisty nauczyciela.
- Budowanie własnych kompetencji.
- Budowanie relacji nauczyciel-uczeń, nauczyciel-rodzic.
- Zespołowe uczenie się.
- Doskonalenie procesów dydaktyczno-wychowawczych.
- Komunikacja społeczna.
- Doskonalenie pracy wychowawcy klasowego.
- Budowanie partnerskiej współpracy.
- Działalność innowacyjna w szkole.
- Współdziałanie między zespołami nauczycielskimi w ramach rad pedagogicznych.
- Wdrażanie treści z programu Golden Five, decydujących o motywacji uczniów do nauki, ich postawach wobec szkoły i klimacie społecznym.
- Radzenie sobie z zachowaniami trudnymi.
- Stresory w środowisku pracy nauczyciela ( obciążenia wynikające z kontaktów z ludźmi, nieprawidłowa organizacja pracy, lobbing, nieprawidłowe relacje, przeciążenie).
- Wypracowywanie koncepcji pracy ,,szkoły dobrych rozwiązań??.
- Rozwiązywanie problemów wychowawczych w szkole.
- Komunikacja społeczna.
- Doskonalenie koncepcji pracy placówki.
- Współpraca międzynarodowa między szkołami- wymiana doświadczeń.
- Realizacja projektów edukacyjnych.
- Wykorzystanie teorii inteligencji wielorakich Howarda Gardnera w praktyce edukacyjnej.
- Przywództwo w edukacji jako istotny determinant budowania jakości placówki.
- Budowanie potencjału społecznego nauczycieli w obszarach : uczestnictwa i współdziałania, relacji i komunikacji międzyludzkich, zaufania i wiarygodności oraz wzajemności i lojalności.
- Współdziałanie z otoczeniem ? zasady budowania dobrych relacji.
- Sieć współpracy i samokształcenia ? zasady organizacji.
- Promocja szkoły.
- Budowanie otwartej szkoły.
- Zarządzanie zespołem pracowniczym.
- Organizacja i zarządzanie pracą w placówce.
- Współdziałanie w zespołach kierowniczych ( przywództwo, liderstwo).
- Coaching w edukacji.
- Mobbing w pracy.
- Budowanie klimatu i tożsamości placówki.
- Ewaluacja w praktyce szkolnej.
- Realizacja priorytetów edukacyjnych.
- Promocja Wrocławia jako miasta kultury europejskiej.
- Lęki szkolne – przeciwdziałanie.
- Współpraca z rodzicami.
- Doskonalenie pracy pedagoga i psychologa.
- Edukacja ruchowa i prozdrowotna małego dziecka.
- Praca z uczniem chorym.
- Rozwój zajęć pozalekcyjnych wspierających rozwój fizyczny i psychiczny.
- Przemoc i prześladowanie rówieśnicze, niepowodzenia szkolne ? przeciwdziałanie.
- Wspieranie dzieci ze środowisk zaniedbanych.
- Agresja – przeciwdziałanie.
- Działania na rzecz wielokulturowości.
- Stres szkolny – przeciwdziałanie.
- Edukacja dzieci z zakresu udzielania pierwszej pomocy.
- Eliminowanie wykluczenia społecznego w klasie szkolnej.
- Zaburzenia odżywiania ( anoreksja, bulimia).
- Istota zajęć integracyjnych w procesie edukacyjnym.
- Istota kontaktu emocjonalnego z uczniami opartego na życzliwości, szacunku i zaufaniu w procesie budowania otwartości komunikacyjnej.
- Rola nauczyciela w procesie adaptacji uczniów do grupy rówieśniczej, dostosowania się do reguł szkolnego życia, eliminowania niepewności, lękliwości oraz podenerwowania.
Otagowano:Szkolenia